יום ראשון, 31 במאי 2015

המדריך לסוחר המתחיל - השירותים שיאפשרו לך למקסם את זמן העבודה שלך

השקעה במסחר בבורסה יכולה להניב תשואה גבוהה בתוך זמן קצר. יחד עם זאת, כדאי שתקפידו על הצעדים הנכונים ותקבלו החלטות זהירות. היעזרו בשירותים הקיימים ונסו למקסם את זמן העבודה לעומת שעות הפנאי. זכרו כי העובדה שכיום ניתן להשתמש באתרי אינטרנט כדי לבצע מסחר מכל מקום ובכל זמן לא אמורה לפגוע באיכות החיים שלכם. הגדירו מראש את המטרות והצרכים ונסו להחליט על השקעה בהתאם לאופי שלכם. הבחינו בין מסחר סולידי, הרפתקני או מאוזן והתייעצו עם אנשי מקצוע בכל מקרה של התלבטות.

יש מגוון רחב של שירותים שיאפשרו לכם למקסם את זמן העבודה. חלק מהשירותים נמצאים באינטרנט ודורשים תהליך של למידה וסבלנות. רוב האנשים מתקשים לסחור לבד, לכן כדאי להקצות לפחות מספר ימים לצפייה ואיסוף רשמים. הכירו את סביבת המסחר שלכם והשתמשו בתוכנת דמו. זו תוכנה המאפשרת למשקיע לסחור בכסף וירטואלי בחינם וללא התחייבות. תוכנת דמו יכולה לעזור לכם לערוך היכרות עם תחום המסחר, השחקנים הבולטים והטעויות הנפוצות. נצלו את תקופת השימוש בתוכנה ודעו כיצד ללמוד מהטעויות.

איזו דרך עבודה מתאימה לך?

אחד היתרונות הגדולים של מסחר הוא גמישות והתאמה אישית. תוכלו להחליט בשלב מוקדם יחסית על דרך העבודה המתאימה לכם, או לחילופין לבצע שינויים והתאמות תוך כדי תנועה. נצלו שירותים זכרו כי אין אופי פעילות אחד שתקף לגבי כולם. יש סוחרים שמגיבים לכל תנועה בשוק ההון בעזרת אפליקציות, עדכונים ורשתות חברתיות, לעומת אחרים המעדיפים לנסות לחזות מראש את המגמות או להתעלם מתנודות קטנות ולא משמעותיות.

דרך העבודה המתאימה לכם צריכה לעלות בקנה אחד עם שיטות המסחר. אחרי שתלמדו מהשגיאות תדעו טוב יותר איפה להשקיע, על מה לוותר או למי לפנות. נסו להכיר את השוק בו אתם סוחרים ועבדו בצורה נטולת רגשות. במידה ואתם מעוניינים לאסוף מידע או לייצר קהילה, השתמשו בשירותים האוטומטיים של דיוור אלקטרוני ושליחת הודעות. כך תוכלו לחסוך זמן על כתיבת מיילים ולהשקיע אותו במעקב אחר המסחר והשוק.

בחירת כלים לפי סוג המסחר

בחירה של כלים ושירותים אוטומטיים מתבצעת לפי סוג המסחר בו תבחרו. יש מגוון רחב של מערכות מסחר וכל אחת מאפשרת ביצוע פעולות במהירות, ביעילות וברמה גבוהה של דיוק. המערכות מתאימות למוצרי השקעה כגון מדדים, סחורות, מט"ח ומניות.

נסו לבחור את הכלים לפי סוג המסחר המועדף עליכם. בדקו האם הממשק האוטומטי של המערכת מספיק ידידותי ואל תבזבזו זמן על מערכות ישנות. ודאו כי המערכת כוללת גישה ישירה למאגרי נתונים של ניתוח טכני. עקבו אחר יומן האירועים והשתמשו בשירותים אוטומטיים מובנים כדי לנצל את הפוטנציאל של המערכת. בנוסף, קבלו כלים תומכי החלטה כמו סיגנלים בזמן אמת.