יום רביעי, 28 במאי 2014

האם הכסף באמת לא גדל על העצים?

רבים מאתנו מבלים לא מעט שעות בכל יום במקום העבודה, ולו רק כדי לסיים את החודש עם משכורת שתצליח לכסות את ההוצאות השונות, במקרה הטוב, או אולי את חלקן. רבים משקיעים לא מעט זמן בחיפוש מקורות הכנסה נוספים, שאינם בהכרח קשורים למקום העבודה שלהם. מסתבר שישנן דרכים שונות, בעזרתן אפשר "לעשות כסף" ומבלי לצאת מהבית. ישנם לא מעט אפיקי השקעה מיידים, שאם יודעים כיצד וכמה להשקיע בהם, יכולים להרוויח לא מעט.

חשיבותו של ההון ההתחלתי

מבין אפיקי ההשקעה המיידים הקיימים כיום אפשר למצוא את המניות, את ניירות הערך וגם את הפורקס. השקעה בכל אחד מהם, ובעיקר אם נעשית נכון, יכולה להניב רווחים גבוהים מאד ולהיות משתלמת במיוחד. אולם, לפני שיוצאים לדרך, לפני שבוחרים את אפיק ההשקעה המתאים, חשוב שיהיה הון התחלתי בגובה מסוים שאיתו אפשר יהיה להיכנס לתהליך. הלוואות אקספרס יכולות להיות פתרון מושלם, ובמיוחד אם אין את סכום הכסף ההתחלתי הנדרש לצורך ההשקעה. ישנן לא מעט מסגרות פיננסיות שונות המציעות מבחר של הלוואות, שיכולות להתאים במקרים בהם חסר סכום כסף בגובה מסוים. יתרונן של הלוואות אקספרס אלו, וכפי שמעיד שמן, הוא העובדה שמקבלים אותן מהר מאד וללא הצורך בהמתנה ארוכה. בנוסף, מדובר בסכומי כסף שנקבעים בהתאם לצרכיו של המקבל וללא הצורך גם באישורים מיוחדים.

בחירתו של אפיק ההשקעה המתאים

ישנם, כאמור, לא מעט אפיקי השקעה כדאיים היום. כדי לבחור באפיק המתאים שיניב את הרווחים הגבוהים ויהפוך את ההשקעה למשתלמת, חשוב להיעזר במומחים בתחום, המכירים היטב את השוק. בין אם בוחרים להשקיע במניות, בניירות ערך או במטבע זר, חשוב גם לזכור שמדובר בשווקים עם תנודות רבות, שלעיתים גם מפתיעות מאד. מי שמכיר את השוק היטב ויודע כיצד להתנהל בו, יכול גם לעמוד בהצלחה מול השינויים האלה ולא להתפתות לבחור באפיק שאיננו מתאים. רגע לפני שנכסים להשקעות כאלו, מומלץ ללמוד על כך. אפשר, למשל, להשתתף בקורס מיוחד, שמלמד על התחום וכיצד לבצע השקעות כדאיות, ואפשר כמובן גם להיעזר ביועצי השקעות המכירים את אפיקי ההשקעה הקיימים ויכולים לסייע בבחירה.

חשוב לזכור

נכון, מדובר באפשרות להרוויח מהר והרבה. אולם, גם כאן נדרשת זהירות רבה והכרות עם השווקים השונים. מומלץ שלא למהר לקבל החלטות ולוודא שאכן יש את ההון ההתחלתי הנדרש לשם כך. כדאי לבדוק מהו הסכום המינימלי שאותו אפשר להקדיש לטובת העניין, סכום שבעזרתו ניתן להרוויח מספיק ולהמשיך הלאה להשקעות נוספות. זוהי הזדמנות מצוינת, ובעיקר לבעלי הניסיון והידע, להרוויח יותר ובמהירות רבה מאד. אפיקי ההשקעה השונים, אם מרוויחים בהם נכון, יכולים להיות אמצעי מצוין ופתרונות נהדרים להגדיל את הרווחים ולהגשים חלומות. בין אם לצורך קניית רכב חדש, בית חדש או אפילו כדי לסגור סכום כסף לצורך חיסכון, לכל אלה נדרש לא מעט כסף ובעזרת השקעה חכמה ניתן יהיה להשיג זאת.